سفارش تبلیغ
صبا ویژن
راهنمایی کامیاب تر از دانش نیست . [امام علی علیه السلام]

ممکن است فقر فرد را به کفر کشاند

Powerd by: Parsiblog ® team.
شکاف طبقاتی ننگ جامعه ی شیعی است(جمعه 87 شهریور 8 ساعت 8:1 عصر )

بسم الله الرّحمن الرّحیم


سلام عیکم
خدای بزرگ را شکر میکنم که باز توفیق حضور در محل پنجشنبه را داد که توانستم چند کیسه لباس و مقداری کفش مستعمل را به آنجا ببرم و در اختیار نیازمندان قرار بدهم  ،‏ جالب است که بدانید کاری که بنده انجام میدهم با مشارکت بعضی خیّرینی داغتر میشود که کاری مشابه کار بنده را در محدوده ی کمتر و در حجم کمتر انجام میدهند با این تفاوت که آنها پس از جمع آوری ، اقلام جمع آوری شده را برای بنده می آورند و با این کار خود باعث رونق در کار بنده میشوند ،‏ و حامیانی همچون آنها و بعضی دیگر دوستان هستند که  به لطف خدای بزرگ تا امروز با ما بوده اند و بدین وسیله توانسته ایم در حد خود قدمی برداریم و نشان بدهیم که بی تفاوت نیستیم و وجدان خویش را قدری آرامش بخشیده ایم ،‏ امید واریم که خداوند این اندک را از ما قبول نماید و عاقبت به خیرمان بگرداند .
شما هم اگر بخواهید میتوانید در این زمینه قدم بردارید و کافی است که بخواهید و با این خواستن خالق سبحان راه را به شما نشان خواهد داد ،‏ به طور مثال شده در بین مسیر خویش تا محل کار یا ... کنار خیابان موکت کهنه و یا وسیله ای کهنه ببینید و حس کنیید که صاحبش آنرا دور انداخته ‏،‏ گمان نمی کنید اگر با یک خانواده ی نیازمند اگر آشنا بودید ،‏ میتوانستید سریع به وی اطّلاع دهید که بیاید و پس از اطمینان از بی صاحب بودنش آنرا تملّک نماید .
یا مثلاً‏ گاهاً‏ دیده اید که چقدر کارتون خالی و یا نان خشک بسیار ؛ کنار درب منزلی گذاشته شده که اگر کسی سریع سراغش نیاید از بین میرود و خراب میشود ؛‏ آیا شده در آن لحظه به کسی زنگ بزنید و تملّک آنرا به وی پیشنهاد کنید تا بتواند با فروشش یا ....قدری از مشکلاتش بکاهد .
بنابر این همانطوریکه داشتن شماره ی تماس یک راننده ، یک آژانس ، یک تعمیرگاه و امثال آنرا خوب و لازم میدانید ، داشتن شماره ی تماس چند خانواده ی درد مند هم میتواند راهی برای پرواز روح شما و ذخیره ی آخرتتان باشد ، آیا درست نمیگم .
میبینید ، حقیقت همینه که اگر بخواهید  با عنایت خدای بزرگ میتوانید ، و باید دست حکیم و مهربان و خالق یکتا که نیازی به عذاب و رنج ما ندارد بهانه ای داد که فردی را از نقطه ای به بالا حرکت دهد و رشد دهد ،‏ پس آن بهانه را جور کنید .
از درگاه ایزد یکتا و قادر علی الاطلاق میخواهم که خودش را بیشتر و بیشتر به این بنده عاجز و بیچاره بشناساند که سخت محتاج این
شناختم .
                                                    یاعلی والتماس دعا


»
»» نظرات دیگران ( نظر)


لیست کل یادداشت های وبلاگ
وسائل مستعمل اضافی را به نیازمندان برسانید
لینک وبلاگ اصلی
شکاف طبقاتی ننگ جامعه ی شیعی است
با درماندگان چه باید کرد ؟
وبلاگ کمک رسانی
بنده آزاد کن یا فقیر رو تغذیه
بسم الله الرّحمن الرّحیم

بازدیدهای امروز: 4  بازدید
بازدیدهای دیروز: 7  بازدید
مجموع بازدیدها: 5258  بازدید
[ صفحه اصلی ]
[ پست الکترونیک ]
[ پارسی بلاگ ]
[ درباره من ]

» اشتراک در خبرنامه «